Reklam
Tarih : 2026-06-26 09:41:16

Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı

Jandarma Genel Komutanlığı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2025–2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrencilere yaz tatili mesajı yayımladı.  

Paylaşımda “İyi tatiller çocuklar!  Bir eğitim öğretim yılını daha geride bıraktınız. Şimdi dinlenme, eğlenme ve yeni keşifler yapma zamanı. Tüm öğrencilerimize; mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yaz tatili diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.   

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 siyasetten.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.